lunes, 14 de marzo de 2016

Presentació del meu bloc

Benvinguts i benvingudes al meu bloc d’aula.

Soc n’Andrea, estudiant del grau d’educació infantil.

Aquest és el meu darrer any i vist l’èxit obtingut amb les practiques, vull plasmar totes les activitats realitzades a l’escola sobre la intel·ligència emocional dins aquest bloc per tal de que pugeu tenir més recursos sobre aquest tema tant interesant.

Us mostraré totes les activitats i jocs que he fet, quin material he utilitzat, com fer-los i la meva reflexió sobre com han anat.

Esper que us serveixi i que em doneu les vostre crítiques constructives, i si voleu, podeu participar donat idees sobre altres jocs per adquirir la intel·ligència emocional. 

I per donar per començat el bloc, us deix un enllaç amb un petit vídeo de la psicòloga Silvia Álava on ens dona uns petits consells per adquirir la intel·ligència emocional.



Ens veiem a la pròxima entrada i no us oblideu de posar emocions a la vida!

No hay comentarios:

Publicar un comentario